Stížnosti
NA KTERÉ OBLASTI ČINNOSTÍ ITC SI LZE STĚŽOVAT?
- Stížnost lze uplatnit na všechny činnosti a procesy, které společnost Institut pro testování a certifikaci, a.s. realizuje.
KDO MŮŽE BÝT STĚŽOVATELEM?
- Stěžovatelem může být fyzická nebo právnická osoba uplatňující výhradu vůči činnostem nebo procesům ITC.
ZPŮSOB PODÁNÍ STÍŽNOSTI
- Stížnost je zapotřebí formulovat písemně a adresovat k rukám kontrolora (viz kontaktní údaje společnosti Institut pro testování a certifikaci, a.s.).
- Kontrolor předává stížnost generálnímu řediteli, který rozhodne o jejím zaevidování a stanoví pracovníka odpovědného za šetření stížnosti.
- Stížnost je kontrolorem společnosti zaevidována a stěžovatel je jejím přijetí písemně informován (poštou, e-mailem) do 10 dnů od přijetí stížnosti.
- Po přijetí stížnosti a jejím zaevidování je veškerá korespondence mezi společností a stěžovatelem vedena pouze písemně z důvodu dokladovatelnosti jednotlivých realizovaných kroků.
TERMÍN VYŘÍZENÍ
- Na stížnost společnost Institut pro testování a certifikaci, a.s. reaguje nejpozději do 30 dnů od jejího doručení.
- Anonymní stížnosti se nevyřizují (pouze se evidují).
VÝSLEDEK ŠETŘENÍ
- S výsledkem šetření je stěžovatel seznámen dopisem od generálního ředitele, popř. od pracovníka odpovědného za šetření stížnosti.
KONTAKT
Jaroslava Šimková
kontrolor
Poštovní adresa:
Institut pro testování a certifikaci, a. s.
třída Tomáše Bati 299, Louky, 763 02 Zlín, Česká republika