INSTITUT PRO TESTOVÁNÍ A CERTIFIKACI

Stížnosti

NA KTERÉ OBLASTI ČINNOSTÍ ITC SI LZE STĚŽOVAT?

  • Stížnost lze uplatnit na všechny činnosti a procesy, které společnost Institut pro testování a certifikaci, a.s. realizuje.

KDO  MŮŽE BÝT STĚŽOVATELEM?

  • Stěžovatelem může být fyzická nebo právnická osoba uplatňující výhradu vůči činnostem nebo procesům ITC.

ZPŮSOB PODÁNÍ STÍŽNOSTI

  • Stížnost je zapotřebí formulovat písemně a adresovat k rukám kontrolora (viz kontaktní údaje společnosti Institut pro testování a certifikaci, a.s.).
  • Kontrolor předává stížnost generálnímu řediteli, který rozhodne o jejím zaevidování a stanoví pracovníka odpovědného za šetření stížnosti.
  • Stížnost je kontrolorem společnosti zaevidována a stěžovatel je jejím přijetí písemně informován (poštou, e-mailem) do 10 dnů od přijetí stížnosti.
  • Po přijetí stížnosti a jejím zaevidování je veškerá korespondence mezi společností a stěžovatelem vedena pouze písemně z důvodu dokladovatelnosti jednotlivých realizovaných kroků.

TERMÍN VYŘÍZENÍ

  • Na stížnost společnost Institut pro testování a certifikaci, a.s. reaguje nejpozději do 30 dnů od jejího doručení.
  • Anonymní stížnosti se nevyřizují (pouze se evidují).

VÝSLEDEK ŠETŘENÍ

  • S výsledkem šetření je stěžovatel seznámen dopisem od generálního ředitele, popř. od pracovníka odpovědného za šetření stížnosti.

KONTAKT

Jaroslava Šimková

kontrolor


Poštovní adresa:
Institut pro testování a certifikaci, a. s.
třída Tomáše Bati 299, Louky, 763 02 Zlín, Česká republika